Avondvierdaagse Giessenlanden

Hallo allemaal!

Hebben jullie het al gehoord? Er komt voor de 6e keer weer een avond-4-daagse aan en we zouden het heel erg leuk vinden als jullie kinderen allemaal weer mee komen lopen, zodat we er weer 4 gezellige sportieve dagen van kunnen gaan maken!

De 4-daagse is dit jaar van 25 t/m 28 mei en we lopen weer in Hoornaar, Noordeloos en Giessenburg. Maandag en woensdag lopen we weer in Hoornaar (start Dirk-IV plein), dinsdag in Noordeloos (start vv Noordeloos) en donderdag in Giessenburg (start Sportplein)

Graag allemaal dinsdag 19 mei in de agenda zetten; dan is het namelijk inschrijf-avond!
Van 18.30-19.30 uur kunnen jullie je kinderen voor €3 inschrijven in Hoornaar, Giessenburg, Noordeloos en Arkel (op de scholen)  Dan krijgen jullie weer een stempelkaart mee, bewaar deze goed!

Hopelijk zien we jullie allemaal 25 mei weer aan de start op het Dirk IV-plein in Hoornaar, wij hebben er al heel veel zin in!

Voor verdere informatie zie onze website: www.avond-4-daagse.nl
Email: info@avond-4-daagse.nl

We zijn ook te vinden op Facebook en Instagram.

Groetjes de Commissie Avond-4-daagse.