Kennismaken en/ of aanmelden

Kennismaken

Een goede en fijne school voor uw kind kiezen is niet niks. Daarom laten we u graag onze school zien, zodat u en uw kind zelf kunnen zien hoe het er bij ons aan toegaat. Wij vinden het namelijk belangrijk dat elk kind onderwijs volgt op een school die bij hem of haar past.

Graag nodigen wij u en uw kind uit om vrijblijvend kennis te maken met onze school. U kunt hiervoor een afspraak maken met Jan Hoeksema (directeur) via jhoeksema@o2a5.nl of via 0184-652515. Tijdens het kennismakingsgesprek laten we u onze school zien en vertellen wij waar we als school voor staan; samen leren, samen leren leven.

Voor alle nieuwe leerlingen hebben we ook een leuk welkomstpakket. Daarin vindt u onder andere informatie over hoe een schooldag groep 1 eruit ziet, wie de juffen zijn en welke thema’s er allemaal langs gaan komen.

Natuurlijk mogen kinderen die bijna 4 jaar zijn ook eerst een paar keer wennen.  We spreken graag samen met u af hoe we dat vormgeven. Zo is de overgang voor uw kind niet meer zo groot.

Aanmelden

Heeft u uw keuze voor onze school al gemaakt en wilt u uw kind aanmelden? Hartstikke leuk! Wilt u dan het inschrijfformulier invullen en inleveren op school? U vindt het formulier onderaan deze pagina.

Heeft u vragen hebben over de inschrijving, laat het ons weten en dan helpen we u graag. U kunt dan contact opnemen met onze directeur Jan Hoeksema: jhoeksema@o2a5.nl of telefonisch via 0184-652515.

Documenten

Inschrijfformulier